Dopravu zajišťuje
Česká pošta
PPL
Zasilkovna.cz
Košík:je prázdný
cena:0.00,- Kč
 Doporučte nás
  • Podělte se o pozitivní zkušenost z naší spolupráce a doporučte nás Vašim známým a přátelům:

Reklamace jak postupovat

Reklamace

Jestliže jste navštívili tuto stránku, tak s největší pravděpodobností došlo k nějakému problému s vaším nově zakoupeným zbožím. I to se bohužel může stát a vy samozřejmě máte právo na reklamaci výrobku. Tato nastalá situace nás velice mrzí a ujišťujeme vás, že k vaší reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností.

Abychom vám tuto nepříjemnou situaci co nejvíce ulehčili, níže jsme pro vás vytvořili průvodce reklamací, kterého můžete využít. Pomůže vám vybrat správný způsob řešení reklamace. Po kliknutí  na vhodnou variantu se vám zobrazí návrh řešení problému.

Průvodce reklamací

Tento průvodce vás provede krok za krokem přesným postupem, jak reklamovat zboží, které jsme vám prodali na e-shopu fajnesemena.cz

1. varianta: Zboží jsem objednal, přišlo mi potvrzení o předání zboží dopravci, ale žádné zboží mi nepřišlo!

Jelikož jsme již zboží dopravci předali (o čemž jsme vás informovali e-mailem), mohlo dojít k poškození či ztrátě balíčku u dopravce. Každopádně vás v tom nenecháme a uděláme vše pro to, abychom s dopravcem balíček dohledali. Co nejdříve nás prosím kontaktujte.

2. varianta: Zboží jsem objednal, bylo mi doručeno, ale je poškozeno!

Toto se bohužel i přes veškerou naší snahu může stát. Někteří dopravci, respektive jejich řidiči se ke zboží prostě chovají jak hlupáci. Vše je to pouze a jen o lidech. Kontaktujte nás prosím a domluvíme se, jak dál. Zboží je totiž u dopravce potřeba reklamovat. Někdy to můžeme udělat za vás, jindy chce dopravce jednat pouze s odběratelem.

3. varianta: Zboží jsem objednal, bylo mi doručeno, ale je jiné, než jsem si objednal!

Toto bude nejspíše chybou na naší straně, kdy jsme vám omylem zaslali nesprávné zboží, případně pouze jeho část. Neberte toto prosím jako naší snahu jakkoliv vás podvést. Vždy jednáme férově a bohužel i takováto situace se občas vinou špatné kontroly zboží může stát. Kontaktujte nás prosím a vše rychle napravíme. Okamžitě vám zašleme chybějící, případně správné zboží a odebereme si od vás to špatně dodané. Samozřejmě na naše náklady.

4. varianta: Zboží jsem objednal, bylo mi doručeno, ale nevyhovuje mi!

Nevyhovuje vám z jakéhokoliv důvodu zboží, které jsme vám zaslali? Nevadí, můžete nám jej do 14 dnů poslat zpět a my vám bez zbytečných otázek vrátíme všechny peníze.
Ptáte se tedy, jak nyní postupovat? Podívejte se prosím na stránku obchodní podmínky, kde přesný postup detailně popisujeme, případně nás kontaktujte.